Jag har otur nu




Ni vet om den där turen jag berättade om för någon vecka sen? eller förresten,
det kanske jag inte gjorde, jag kanske inte skrev om det men jag hade iallafall
världens tur. Allt gick som jag ville precis allt, i någon vecka.. Jag tappade mitt busskort o
grejer utanför ica men hade leg i det just den dagen så någon snäll person ringde
upp och jag fick tillbaka det! Jag glömde hemnyckeln 3 gånger förra veckan och det
var ingen hemma - men det var öppet, vi brukar aldrig ha öppet!
Observera att det bara var  två av sakerna. Men nu har det vänt, allt går åt helvete,
ja riktigt bokstavligt talat åt helvete,
ingenting går som jag vill. dock ska jag nog inte skriva allt här men va bara tvungen
o berätta om min jävla otur jag fått nu, hehehe jag vill ha tur igen. buhu !!!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0