"Stressigt liv"





Jag läste om en tjej för typ två veckor sen som fick anorexia för hon
glömde bort/hann inte att äta eftersom hon hade så stressigt liv..
Hur i helvete kan man ha så stressigt liv? tänkte jag..
Som sagt var det typ exakt två veckor sen och mitt liv kändes så lungt som möjligt,
sen vände det bara sådär, och sen förra måndagen känns det som jag haft världens
stressigaste liv.. Så nu har jag provat på att ha ett stressigt liv ochså haha.



Jag har även hunnit bli lite halvt beroende att gå på stan, vilket inte kommer
va bra när mina pengar är slut.. Buhu.. Har iallafall haft en sjukt bra helg med Ica
och igår va min moster här med hennes bebis som så sjukt jävla söt
så jag typ dör, hoho jag dör måste köpa bebiskläder varje gång jag är på
stan vilket är lite mindre bra för min ekomoni men det funkar ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0