Jag är gladast





Jappppp, ni hörde rätt jag är gladast
just nu när jag inte borde va det
har nyss blivit dissad (congratz nu njuter ni va?) och min telefon funkar inte
men endå så jävla glad, helt sjukt
måste va för ja har sååååå jävla bra vänner?
Japp, ni är bäst ..


har blivit sjukt bra kompis med min pappa för övrigt fick en flaska spirt av han förut
men att jag spillde ut hälften när jag skulle exprimentera är ju en annan sak ...



Jag vill skriva sjukt mycket och beskriva hur glad jag är... men jag är för trött,
jag har inte sovit ut på 4 dagar nu (jag vet att ni antecknar)
OCH så ska jag ju upp tidigt imorgon med alltså får jag inte sova ut... ehh
palla att gå upp tidigt för att göra roliga saker ?:) well, livet kan inte va bäst hela tiden?
Meeeeennn klart jag orkar!!!! PEACE AND LOVE IMORGON !!!!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar att se dig glad

2009-06-27 @ 23:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0