Presentation


 



Japp, jag är dårå 'brunettvickan' och ska besegra blondinbella för att jag tycker det är kul
eller bara för att jag hatar henne så mycket?                                                                               
Där har vi även grunden till mitt namn!                                                                                       
Denna gång ska jag dock inte skriva lika mycket om henne                                                    
helt enkelt för att jag inte orkar sitta och läsa hennes jävla blogg                                           
speciellt inte nu när vi inte går i skolan och inte har några tråkiga engelskalektioner        





Dock är jag inte brunett längre men när jag bloggar är jag fan en brunettvickan, right?
sen vet man ju aldrig om det kommer tillbaka eller inte, höhö



Meeeeen, jag är tillbaka !!!! Hörde jag applåder?


 


Kommentarer
Postat av: Beundrareee

klart du gjorde ;P haha

2009-06-25 @ 18:52:40
Postat av: Niklas

Tog inte du bort fdin blogg för din papppa läste den ? =) läser han denna med? :D

2009-07-03 @ 11:41:32
Postat av: Sanna

Blondinbellas blogg är faktiskt bra.

2010-02-05 @ 13:35:41
URL: http://mammasvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sanna: Enligt din åsikt kanske, inte enligt min

2010-02-24 @ 21:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0